اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۰۱۰۴

شمس برای صعود به پلی آف امیدوار است

شمس برای صعود به پلی آف امیدوار است
سرمربی تیم والیبال شمس گفت: سرمایه با وجود صعود به پلی آف مقابل ما مردانه جنگیدند و بازیکنان این تیم در لحظات حساس نتیجه را تغییر می‌دهند.
۲۱:۳۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمد وکیلی پس از شکست سه بر یک تیمش برابر بانک سرمایه درمورد این بازی اظهار داشت: بانک سرمایه در  این بازی به بازیکنان ذخیره‌اش میدان داد و همین انگیزه مضاعف بازیکنان جایگزین کار ما را سخت‌تر کرد. سرمایه تیم خوبی است و بازیکنانی دارد که در لحظات حساس می توانند نتیجه بازی را به سود خود تغییر دهند.

وی ادامه داد: در ست اول که ۱۶ بر ۱۰ پیش بودیم اگر می‌توانستیم به پیروزی برسیم شرایط بازی تغییر می‌کرد. تمام تلاشمان را برای پیروزی کردیم ولی بانک سرمایه تیم بزرگی است و بر ما غلبه کرد.

وکیلی خاطرنشان کرد: با این که صعود بانک سرمایه به پلی‌آف قطعی شده بود اما این تیم برابر ما مردانه جنگید. امیدوارم از تجربیات کسب شده از دیدار امروز در دیدارهای آینده و مسابقات فصل های آینده استفاده کنیم.

وکیلی گفت: برنامه ما در شرایط فعلی صعود به پلی‌آف است و امیدوارم بازی‌ها در دو هفته آینده در سلامت کامل برگزار شود. اگر هم به پلی‌آف راه نیابیم، از برنامه‌هایمان عقب نمی‌افتیم چرا که هدف باشگاه شمس، میدان دادن به این بازیکنان جوان بود که محقق شد.
انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین